Håndkler på solsengå

Categories Blogg

Påskeugå kalles den stille ugå. Vel, her i Syden e det ikje stille. Det begynte tidlig imorges, nærmare bestemt kl 0712.

Nere på bassengene stod solsengene liga kritt kvide så Johnny Cash sine tenner. Itte at han hadde spist salat. Adle solsengene va skjenda av håndkler i adle regnbuens fargar.

Ein hadde til og med ikje nok håndkler med seg, når an sko ner å okkupera heile vestbredden av bassenget, så han hadde sirlig slengd fra seg ein Bermuda shorts.

Eg bestemte meg for å rydda opp.

Eg begynte å slenge håndklenå på kryssord og tversover, å når eg kom t Bermudashortsen va eg så forbanna atte eg røska an opp og heiv an så langt ud i bassenget eg klarte.

Det plaska mer enn det burde. Det viste seg atte det va ein engelskmann inni shortsen. Liga bleige så solsengene, og tennene t Johnny Cash.

Det faktum atte han ikje hadde tatt svymme knappen, gjorde jo ikje situasjonen bedre. Den spanske utgaven av Baywatch begynte å habla habla og roba på spansk før han måtte hoppa udi å fiska opp engelskmannen.

Det blei ein masse spetakkel, og eg lerte at guardia civil slettes ikje går i sivil di e fullt uniformerte.

Så nå lure eg litt på om någen kan anbefala meg et nais hotell i Syden?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *