Paraply organisasjonen

Categories Blogg

Ein gode kompis, eller, strengt tatt ein løgnas eg kjenne ganske godt, foreslo å se nærmare på ka slags paraply det e best å bada med for å ikje ble blaude i håret, for di så ennå har den slags. Itte någen grunne undersøgelser, eg konne jo ikje hiva meg ud på dypt vann med paraply, så blei det fort klart atte dette va ein store oppgave for ein mann, så eg har liga så godt danna ein paraplyorganisasjon.

Denne eksperimenteringå vise seg å ver rimelig kostbare, så nå bler det crowdfunding, spleis og loddsalg udfor Hinna kjerkå.

I denne paraplyorganisasjnen har eg begynt å danna meg et organisasjonskart, og eg å nå på jakt itte passande kandidater.

Me trenge ein HMS-ansvarlige. Me så ska bada gjør det jo med livet som innsats. Då e svymmeføder essensielt, derfor må me ha ein assistent t å hjelpa oss på med di. (HMS- Hjelp Med Svymmeføder.)

Kunstnerisk ansvarlig- her ser me for oss ein tolerante person som ikje e fargeblinde. Vedkommende vil få ansvar for å henta inn paraplyar av ypperste kvalitet i adle regnbuens fargar. I tillegg kreves teknisk kompetanse for å setta på «umberella» på boomblasteren, samt leia inn skolekorps t loddsalget.

Reiseleder- Altså, sjøl om me paraply baderar anser oss som pionerar, så e me jo ikje heilt blåste. Ingen bade jo i Norge med di badetemperaturane, så her trengs ein person som klare å omgå pilotstreik og sikkerhedskøar (har du någen gang prøvd å få med deg åtta og tyve paraplyar gjennom sikkerhedskontrollen?) for å fly oss t varmare farvann.

Sikkerhets sjef- dette e ein viktige rolle, og sjefar har breie ansvarsområder i ein liden organisasjon. Her gjelde det å sikra baderane, mod alt fra understrømning, surstrømning, te innpåslidne paparazzier. Samt sikra tax free kvoten.

Dette e bare någen av punktene, men som du sikkert fatte så e der møje som ska på plass, for at me ska finna ud ka slags paraply du trenge når du bade for å ikje ble blaude i håret. 

Eg komme nok tebage med resultater og anbefalingar ittekvert.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *